Pages

Friday, February 11, 2011

It's FRIENDSHIP, not FRIENDSHIT

Kalau orang sibuk nak sambut Valentine, biar aku sibuk hargai kawan-kawan aku

Entry untuk kali ini adalah khusus untuk kawan-kawan aku yang sentiasa bersama didalam susah atau senang.. Kawan-kawan aku yang sudah bersama sejak dari kanak-kanak sehingga dewasa, sejak kena marah kalau balik lewat hingga nak balik pukul berapa pun tak kisah, sejak dari naik basikal hingga bawak kereta, sejak dari bujang hingga berkahwin.. Gembira tawa suka duka, tak dapat nak di cari dan ditukar ganti.. Semoga persahabatan ini kekal selamanya.. Kepada blog reader, sayangilah rakan anda, selamanya..

Khusus untuk Azrif, Anuar, Hizri dan Acap atau lebih dikenali 5 sekawan.. Harap ukhwah ni akan berkekalan.. Korang the best.. Kepada sahabat-sahabat ku yang lain, korang semua pun the best ever.. =)

Selamat Pengantin Baru Buat Sahabatku, Mohd Azrif dan Nur Sofia.. Moga bahagia hingga ke syurga.. =)

  klik pada gambar untuk saiz besar

wedding.graduation.familypotrait.event.moment
kamilphotography
hello: 0174001014

7 comments:

  1. kamil,xde tanda like ke kt blog ni..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. aku xtau la nak wt tanda like mcm mna..

    ReplyDelete
  3. hehe...xpe lh...aku "like" ngn post ni..nti ltak gmbr kenduri azrif kt sabak lak..

    ReplyDelete
  4. chumelll nyer kamoo2.... makin kembang2...hahahaha......

    ReplyDelete
  5. bebeq: hahahahaha.. kembang2 tu x tahan tu..

    ReplyDelete